Протягом першого півріччя 2014-2015 року було проведено психолого-педагогічну діагностику учнів 5-9 класів. Було використано як традиційний для нашої гімназії інструментарій (спрямованість учнів на здобуття знань та оцінки, моніторинг психічної адаптації учнів 5 класів до навчальної діяльності, творчі схильності, конструювання по початковим буквам, шифрування цифрових символів для визначення продуктивності і стійкості уваги, діагностика міжособистісної сфери дитини за методикою «Соціометрія» для виявлення емоційних зв’язків між членами групи тощо), так нові методики. Так, наприклад, у цьому році вивчався стан соціально-психологічної адаптації дитини до навчання в середній школі за опитуванням батьків 5 класів.
      На зимових та весняних канікулах учителі / класні керівники обговорювали деякі результати локального моніторингу та корегували власні плани індивідуальної та колективної роботи з учнями.
      Аналіз стану навчально-виховного процесу у 5-х класах у 2014-2015 н.р.>>>



ico_arrow Опитування

Що Ви вважаєте найбільш актуальним для розвитку гімназії?










Всього голосів: 202

 Зайти в облікові сторінки Офіс 365.