Об’єктом моніторингу в 2011-2012 н.р. була паралель 5 і 6 класів.

У 5 класах протягом 2011-2012 н.р. навчаються 72 учні

 Порівняти з іншими роками >>>

 Моніторингові процедури у 5 і 6 класах протягом 2011-2012 н.р.:

1.     Навчальні досягнення:

- українська мова
- математика
- англійська мова
- природознавство

2.     Психолого-педагогічна діагностика:

- “кодування”
- “творчі здібностіі”
- “конструювання”
- психологічна адаптація
- рівень персональних досягнень
- мотивація до навчання
- дослідження структури взаємовідносин у класному колективі

 Порівняння з іншими роками>>>

 

 

Психологічна адаптація: питання опитувальника виявляють рівні розуміння навчального матеріалу і працездатності в школі; вміння використовувати навчальну допомогу і засвоєний спосіб навчальної діяльності для виконання подібного завдання; зацікавленість навчальною діяльністю; психоемоційний та соматичний стан дитини.

Більше 90% учнів мають високий і достатній рівні адаптації до навчальної діяльності в школі.

Рівень персональних досягнень: аналіз, протиставлення, знаходження відмінностей, логічне слідування. Максимальне значення – 7.

«Конструювання» "Конструювання" Виявляє рівень мовленнєвого розвитку учня, багатство його словникового запасу. Учневі пропонувалося написати якнайбільше речень їз чотирьох слів, у яких кожне слово починається з певної букви. Фраза обов'язково повинна бути логічною, слова в реченні - погодженими у роді, числі, особах та відмінках. Додавати інші слова не дозволяється. Зазначені букви можна використовувати як прийменники. Тестування триває 5 хвилин. Норми:

10 років: низький рівень - 1, середній - 2/3, високий – 4 і більше

11 років: низький рівень – 2, середній – 3, високий – 5 і більше

12 років: низький рівень – 3, середній – 4/5, високий – 6 і більше

  Рис.  Паралель 6 класів протягом двох навчальних років (2010-2012)           

                             Рис.  Паралель 5 класів у 2011-2012 н.р.                           

"Кодування" Один з інструментів вимірювання інтелекту дітей, яким виповнилося 8 років (комплексна процедура).

Рис. Паралель 6 класів протягом двох навчальних років (2010-2012). Максимальне значення – 93 бали.

Тест «творчі здібності» виявляє розмаїття інтересів учня, незалежність його думок, гнучкість та пристосовність, допитливість, наполегливість. Допомагає доповнити відомості про сімейну обстановку.

На рисунку ознаки виражені явно, якщо значення «розмаїття інтересів» учня – 4-5 балів; «незалежність» його думок – 5-6; «гнучкість», «пристосовність», «допитливість» і «наполегливість» – 3. Вдома дитині затишно – 4.

Вперше в гімназії проведено діагностику суб’єктивної вмотивованості учнів у навчанні певній дисципліні. Обрати твердження, які найбільше відповідають Вашим відчуттям (по відношенню до навчання кожній з дисциплін окремо).

Навчальна дисципліна

Відчуття

- Російська мова
- Українська мова
- Українська література
- Англійська мова
- Математика
- Природознавство
- Географія
- Історія
- Фізична культура


1. Люблю займатися цим предметом
2. Вчу, бо так треба
3. Встигаю виконати
4. Із задоволенням іду на урок
5. Працюю самостійно

 


Детальніше про  діагностику суб’єктивної вмотивованості:

- Українська мова>>>

- Математика>>>

- Англійська мова>>>

- Історія>>>



ico_arrow Опитування

Що Ви вважаєте найбільш актуальним для розвитку гімназії?










Всього голосів: 202

 Зайти в облікові сторінки Офіс 365.