Безпека – це процес, а не результат.
Брюс Шнайєр

    Ми усі є свідками активізації таких негативних явищ серед учнівської молоді, як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо, що не може не викликати стурбованості й посиленої уваги широких кіл громадськості, освітян, батьків у більшості країн світу. Булінг (bullying, від анг. bully  – хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Кібербулінг – це новітня форма агресії, що відбиває жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж тощо.

План
заходів щодо профілактики булінгу
у Гімназії 172 «Нивки» 2019 – 2020 н. р.

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Діагностичний етап

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Психолог гімназії

Кулик Т.А.

2

Складання бази даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику»

Учнівський контингент

Вересень

Соціальний педагог

3

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Складання бази даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику»

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники, практичний психолог школи, соціальний педагог

 

 Інформаційно-профілактичні заходи

4

Виступ на тему «Протидія булінгу в шкільному середовищі »

 

Березень

Заступник директора

з ВР Чешкова Н.В.

5

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогічний колектив

Січень

Психолог школи Кулик Т.А. Соціальний педагог Бикова  А.В.

 

6

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Педагоги, батьки учнів

Грудень

Психолог школи Кулик Т.А.

7

Проведення психолого-педагогічного семінару:

«Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

Педагогічний колектив

Квітень

Психолог школи Кулик Т.А. Соціальний педагог Бикова  А.В.

8

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора

з ВР Чешкова Н.В.

9

Розробка рекомендацій для педагогів  на тему: «Небезпека в Інтернеті».

Педагогічний колектив

Грудень

Психолог школи Кулик Т.А.

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

10

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

2-4

Упродовж року

Класні керівники

11

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

2-11

Упродовж року

Заступник директора

з ВР Чешкова Н.В.

Класні керівники

12

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 11

Упродовж року

Соціальний педагог Бикова  А.В.

13

Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним»

9-11

Січень

Соціальний педагог Бикова  А.В.

14

Відпрацювання теми особистої гідності на прикладах літературних та історичних героїв.

2-11

Упродовж року

Учителі літератури

15

Проведення заходів в рамках Тижня «Виховуємо толерантності»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Листопад

Психологічна

служба школи

16

Проведення заходів в рамках Акції «16 днів проти насильства»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Листопад-грудень

Класні керівники та класоводи, вчителі, практичний психолог, соціальний педагог

17

Проект «Обережно, кібербулінг!»

5-8

Лютий - квітень

Соціальний педагог Бикова  А.В.

18

Виступ на методичному об’єднанні класних керівників на тему: «Агресія, як біч сьогодення. Проблема насильства в сім’ї»

Вчителі

Листопад

Психолог школи Кулик Т.А.

19

Міжрегіональний семінар «Створюємо безпечний освітній простір»

Психологічні служби регіону

Квітень

Психолог школи Кулик Т.А.

 

Психологічний супровід

20

Діагностика стану психологічного клімату класу

2-11

Упродовж року

Психолог школи Кулик Т.А.

21

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

2-11

Упродовж року

Психолог школи Кулик Т.А.

Соціальний педагог Бикова  А.В.

22

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Психолог школи Кулик Т.А.

Соціальний педагог Бикова  А.В.

Робота з батьками

23

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

2-11

Упродовж року

Класні керівники

24

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

2-11

Упродовж року

Психолог школи Кулик Т.А.

Соціальний педагог Бикова  А.В.

25

Консультування батьків

«Безпека в Інтернеті»

Батьки учнів

За запитом

Психолог школи Кулик Т.А.

 

26

Виступ на батьківських зборах «Стоп, булінг» «Обережно, булінг»

Батьки учнів

Грудень

Психолог школи Кулик Т.А.

 

27

Інформаційна робота через інтернет - сторінки

Батьки учнів

Лютий

Соціальний педагог Бикова  А.В.

28

Рекомендацій для батьків на тему: «Небезпека в Інтернеті. Рекомендації для батьків на тему:

«Безконфліктне спілкування»

Батьки учнів

Упродовж року

Психолог школи Кулик Т.А.

 

29

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції

Батьки здобувачів освіти

Травень

Директор школи Новоселецький Г.Ю.

30

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Травень

Директор школи Новоселецький Г.Ю

 

 



ico_arrow Опитування

Які якості є найбільш важливими для сучасного підлітка?







Всього голосів: 15

 Зайти в облікові сторінки Офіс 365.