Предметні олімпіади
    Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності.
    Напередодні новорічних свят закінчився ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад. Серед учнів 7-11 класів нашої гімназії 66 призерів з 13 навчальних предметів! Привітайте наших переможців!!! >>>

     Мала академія наук України (МАН) – освітня система, яка забезпечує організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів, створює умови для їх інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення, сприяє нарощуванню наукового потенціалу країни.
     Вітаємо призера міського етапу Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка та міського етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури  Білу Анастасію (11 клас, ІІ місце) та вчителя КУРИЛІНУ Олену Віталіївну.
      Вітаємо призера міського етапу учнівської олімпіади з німецької мови Ключенко Мішель (10 клас, І місце) та вчителя НІКІТЮК Тетяну Петрівну.
      Вітаємо призера міського етапу учнівської олімпіади з образотворчого мистецтва Прядун Дарину (8 клас, ІІ місце) та вчителя ТАРАСЮК Ірину Семенівну.    
      Про всіх призерів-учнів нашої гімназії та їх роботи можна дізнатися далі>>>
Творчі роботи
 У людини може бути багато різних настроїв, але душа у неї одна, і цю свою душу вона невловимо вкладає в свою творчість. (Д. Голсуорсі). Учні Гімназії діляться з вами своїми досягненнями у мистецтві >>>
Проекти
 Проектне навчання іноді розглядають як альтернативу класно-урочної системи навчання. Однак ми вважаємо, що його варто використовувати як доповнення до інших видів навчання. У нашій гімназії працюємо за трьома основними напрямами, при яких ефективно застосовувати методи проектів:
   - проект, як метод навчання на уроці;
   - для формування дослідницьких навичок школярів в позаурочній роботі;
   - як метод організації дослідницької діяльності вчителів.
Дізнайтеся про проектну роботу в гімназії більше та познайомтеся з найкращими >>
Дипломи. Подяки. Грамоти.
  Інститутом соціології Національної академії наук України у 2012 році була проведена «Оцінка потенціалу випускників середньої школи як ресурсу модернізаційних процесів» (в Україні). Дослідження показало, що випускники переважно задоволені результатами навчання та рівнем отриманих навичок і знань, вважають себе достатньо підготовленими для вирішення життєвих завдань. Найвище оцінюються комунікативні навички, найнижче – уміння розв’язувати наукові та науково-практичні проблеми. Більшість випускників вже зорієнтована на конкретний професійний вибір та отримання вищої освіти (майже 90%). Перевагу робітничим професіям, роботі у сільському господарстві та у сфері обслуговування надали лише 2,6% респондентів. Вплив на професійний вибір випускників мали батьки (82,2 %) та вчителі (51,8%). Серед інших агентів впливу – Інтернет (44,9%), друзі (32,7%), інформація ЗМІ (28,7%). Як складають зовнішнє незалежне оцінювання наші гімназисти? Які вузи обирають? Де навчаються наші випускники? Читайте далі >>>



ico_arrow Опитування

Що Ви вважаєте найбільш актуальним для розвитку гімназії?










Всього голосів: 202

 Зайти в облікові сторінки Офіс 365.